تولیدی پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم آبی تکنولوژی هایی هستند که جهت ایجاد خلاء در بسیاری از صنایع گوناگون بکار میروند.

تولیدی پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم آبی تکنولوژی هایی هستند که جهت ایجاد خلاء در بسیاری از صنایع گوناگون بکار میروند.

پمپ وکیوم آبی وسایل هایی بسیار پر کاربرد در صنعت های مختلفی هستند. شما صنعت گران گرامی میتوانید با استفاده از پمپ وکیوم آبی خلا مورد نیاز خود را ایجاد کنید و صنعت خود را هر چه بیشتر و بهتر راه اندازی کنید.

کلمات کلیدی

مشخصات پمپ وکیوم

تهیه اسید نیتریک

قیمت پمپ وکیوم آب درگردش

مدیریت استراتژیک (فرآیند استراتژی)

قیمت پمپ وکیوم آبی

طرز کار پمپ وکیوم ابی

پمپ وکیوم خلاء در دستگاه حکاکی چوب خلاء جذب می شود

پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم

پوسته پوسته شدن خلاء پمپ وکیوم حلقه آب

پمپ وکیوم باعث ایجاد مقیاس بندی و اقدامات پیشگیرانه می شود

مشکلات عملکرد پمپ خلاء حلقه آب

مانیتورهای جدید سلامتی انعطاف پذیر

شفاف و گرافنی فعال هستند

آموزش واقعیت مجازی می تواند امنیت کارمندان را بهبود بخشد

نحوه استفاده از دوربین دیجیتال

بررسی دوربین ADT Blue Doorbell

تلفن های تی سی ال چیست

نقاط قوت و ضعف صنعت موتور جت چین

همکاری تولید توربوفن چین و روسیه

امروزه بخش توربوفن تاکتیکی چین کجا ایستاده است

برنامه نیروی هوایی روسیه به منظور افزایش هواپیماهای خود

تولید انبوه موتورهای توربوفن

استانداردسازی و یکپارچه سازی

توربوفن های با عملکرد بالای بومی گام نهایی به سمت تولید

الگوریتم برخط برای حذف آفست

قیود هارمونیک

قیود بازه های جزیره ای

پیامدهای موقت برای زمانهای پشتیبانی

اقداماتی برای کاهش نیاز افراد به دفاتر

بایگانی
پیوندها

۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

پمپ وکیوم خلاء در دستگاه حکاکی چوب خلاء جذب می شود

پمپ وکیوم خلاء در دستگاه حکاکی چوب خلاء جذب می شود

پمپ خلاء روتاری برای دستگاه کنده کاری مجموعه ای از دستگاه فشار منفی خلاء، که توسط خودمان با توجه به پارامترهای جامع از پمپ های سانتریفوژ خلاء پره و وضعیت واقعی از کنده کاری های کنترل عددی طراحی شده است. برای جذب چوب ، جذب شیشه ، جذب فلز و غیره استفاده می شود. به جذب خلاء ، کشش خلاء ، بلند کردن خلاء و تغذیه متناوب فضای واقعی نیاز دارد. با استفاده از اصل فشار منفی پمپ وکیوم آب در گردش روتاری روتاری ، مجسمه بلافاصله مکیده می شود تا مورد پردازش قرار گیرد تا از انحراف مجسمه در روند پردازش جلوگیری شود ، تا زیبایی این محصولات مجسمه سازی بیشتر شود.

بیایید نگاهی بیندازیم به دستگاه خلاء نجاری جذب چوبی و دامنه کاربرد آن.

1. این موتور با خنک کننده تبدیل آب فرکانس غیر قلم مو با قدرت بالا ، با دقت بالا ، عمر طولانی و عملکرد پایدار را تصویب می کند.

2. تمام تختخواب با لوله مستطیل شکل با مقاومت بالا جوش داده شده است. پس از درمان لرزش ، پایدار است و تغییر شکل نمی یابد.

3. راه آهن راهنمای خطی مربع خطی وارد شده ، کشویی توپ دو ردیف و چهار ردیف ، با ظرفیت تحمل بزرگ ، عملکرد پایدار ، دقت بالا و عمر طولانی را تصویب می کند. هر سه محور پیچ توپ وارداتی را با دقت بالا ، نیروی قوی و برش دقیق تصویب می کنند.

4- حالت کنترل با رایانه متصل شده و حالت حافظه breakpoint اتخاذ شده است تا از پردازش آن در صورت بروز حادثه (شکستن چاقو) یا روز بعد اطمینان حاصل شود. روش منحصر به فرد تنظیم ریشه های کاری چندگانه برای پردازش چند قطعه کار می تواند در اولویت پردازش قطعات کار باشد که از نظر انسانی دارای کنترل و برنامه ریزی بیشتری برای کنده کاری و برش است و دارای کنترل عددی بهتری می باشد.

دامنه کاربرد دستگاه حکاکی چوب وکیوم:

صنعت نجاری: پردازش تخته سه بعدی موج ، درب چوب ، صفحه نمایش ، پردازش پنجره فن کاردستی ، پردازش کمکی محصولات مبلمان مختلف. پردازش کمکی دستگاه shoeshine ، کابینت و پانل دستگاه بازی ، میز فال ماهجونگ ، میز کامپیوتر و محصولات مبلمان پانل

صنعت تبلیغات: علائم تبلیغاتی ، تولید آرم ، برش آکریلیک ، قالب پلاستیک ، تولید انواع محصولات تبلیغاتی و دکوراسیون مواد و همچنین انواع کلمات تبلیغاتی در مقیاس بزرگ ، تولید برش آرم.

صنعت قالب: می تواند از مس ، آلومینیوم ، آهن و سایر قالب های فلزی ، و همچنین سنگ مرمر ، صفحه پلاستیکی ، چوب و سایر قالب های غیر فلزی حک کند.

صنایع دیگر: این کشور می تواند انواع منبت کاری های سایه ای و منبت کاری های امدادی را که در صنایع هنری و صنایع دستی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، حک کند.

پمپ خلاء در دستگاه حکاکی چوب خلاء جذب می شود

نویسنده: http://bluevacuumpump.ir/

میلیونها نفر با مشکل بلع از طریق دستگاه پوشیدنی جدید کمک می کنند

یک دستگاه مانیتورینگ پوشیدنی برای آسانتر و مقرون به صرفه بودن درمانها برای میلیون ها نفر از مبتلایان به اختلال بلع ، قرار است به بازار عرضه شود.


جورجیا A. مالاندراکی ، استادیار سخنرانی ، زبان و علوم شنوایی در کالج بهداشت و علوم انسانی دانشگاه پوردو ، و چی هوان لی ، استادیار مهندسی زیست پزشکی و مهندسی مکانیک در کالج مهندسی پوردو ، دانشکده مهندسی پردیس را تأسیس کرده و Curasis LLC و به ترتیب به عنوان مدیر ارشد اجرایی و مدیر ارشد فناوری خدمت می کنند. آنها این شرکت را برای تجاری سازی فناوری پوشیدنی خود و انتقال آن در اسرع وقت به کلینیک ها و افرادی که مشکل بلع دارند ، شروع کردند.

این فناوری در نسخه 13 دسامبر علوم پیشرفت ارائه شده است .

مالاندراکی گفت: "ما می خواهیم روشی مطمئن ، بیمار پسند و مقرون به صرفه برای معالجه میلیون ها انسان مبتلا به اختلالات بلع ارائه دهیم." "بسیاری از دستگاه ها برای کمک به این افراد گران هستند ، در بسیاری از مناطق روستایی قادر به اسکان در خانه نیستند و در دسترس نیستند."

محققان یک برچسب حسگر قابل نصب بر روی پوست ایجاد کردند که محکم به ناحیه گردن متصل می شود و با کابل های کوچک به یک واحد فرستنده بی سیم متصل می شود.

برچسب سنسور قابل نصب بر روی پوست ، فعالیت و حرکت عضلات مرتبط با بلع را اندازه گیری و ثبت می کند. این اطلاعات سپس توسط یک واحد جداگانه که روی پیراهن لباس پوشانده شده است به صورت بی سیم ارسال می شود تا به نرم افزاری که آن را برای تجزیه و تحلیل بعدی توسط پزشک ذخیره می کند.


تکمیل موفقیت آمیز یک پرستو نیاز به هماهنگی دقیق بیش از 30 جفت ماهیچه سر و گردن ، شش جفت اعصاب جمجمه و مدار پیچیده در ساقه مغز و چندین نواحی مغز دارد. هرگونه اختلال در این مسیرها می تواند منجر به اختلالات شدید در بلع شود.

بیش از 9 میلیون بزرگسال و بیش از 500000 کودک هر ساله در ایالات متحده اختلال بلع شدید را تجربه می کنند

لی گفت: "دستگاه ما از این نظر منحصر به فرد است که ما به طور خاص آن را ایجاد کرده ایم تا با عضلات کوچک و پیچیده مرتبط با حوادث بلع خوب کار کند." "برچسب سنسور کشش و انعطاف پذیر است تا بتواند به خوبی با پوست و شکل سر و گردن خمیده کار کند ، در حالی که واحد متصل دارای تراشه های الکترونیکی و اجزای سفت تر است."

استیکرهای سنسور یکبار مصرف هستند ، با اجزای ارزان قیمت طراحی شده اند و قرار است قبل از دور ریختن آنها حدود 10 بار استفاده شود.

مالاندراکی و لی تستهای پیش بالینی دستگاه را انجام داده اند و هم اکنون آزمایشات بالینی را انجام می دهند. آنها در حال همکاری با دفتر بنیاد تحقیقات پوردو تجارت تجاری فناوری برای ثبت اختراع فن آوری خود هستند. آنها به دنبال شرکای دیگری هستند.

ریزگردهای دوره Pac-Man می تواند به تمسخر کلاهکهای هسته ای کمک کند

پروفسور الکس گلاسر گفت: وقتی بازرسان هسته ای روسی در اوایل دهه 2000 به ایالات متحده سفر کردند ، اجازه نداشتند مستقیماً اجزای طبقه بندی شده تسلیحات هسته ای را مورد بررسی قرار دهند. در عوض ، به بازرسان یک چراغ سبز ردیاب اشعه به عنوان تأیید واقعی بودن اجزا نشان داده شد.


گلاسر گفت ، روسها قانع نشده بودند و می گویند تنها چیزی که آزمایش ثابت کرد اینست که آمریکایی ها دارای چراغ سبز با اتصال باتری بودند.

جزئیات مربوط به سلاح های هسته ای در میان اسرار بسیار محافظت شده در جهان است. یک متخصص از بین بردن اسلحه یا حتی شاهد نابودی آن می تواند اطلاعات زیادی در مورد کلاهک کسب کند. از طرف دیگر ، بدون بررسی سلاح ، دشوار است که بازرسان را متقاعد کنید که یک سلاح واقعی منهدم شده است. این مدتهاست که مسأله خلع سلاح محسوب می شود ، چگونه ممکن است کشورها دیگران را ترغیب کنند که بدون فاش کردن جزئیات در مورد زرادخانه آن ، سلاح هسته ای از بین رفته است؟

گلسر ، استادیار مهندسی مکانیک و هوافضا و امور بین الملل در دانشگاه پرینستون می گوید: "با داشتن یک کمد پر از الکترونیک و دیوارهای بتونی بین روسیه ، دستگاه آمریکایی هیچ معنایی ندارد." "اگر شما صاحب اسلحه هستید ، دستگاه را می سازید و محیط بازرسی را کنترل می کنید ، می توانید دستگاهی طراحی کنید که همیشه وقتی می خواهید ، چراغ سبز به شما می دهد."

علیرغم تلاش های بیشمار ، دانشمندان هنوز یک دستگاه تأیید صحت اطمینان را برای استفاده در خلع سلاح هسته ای طراحی نکردند. اما همانطور که گلاسر و موریتز کوت ، همکار سابق تحقیقات دکترا در پرینستون ، در ماه اکتبر در PLOS One گزارش کردند ، یک فناوری بعید است که بتواند برای حل این مشکل چند دههه مهم باشد: الکترونیک پرنعمت ، به طور خاص ، ریزپردازنده های ساده 6502 از دهه 1970. این همان تراشه ای است که در رایانه های خانگی و ماشین های بازی استفاده می شود که بازی هایی مانند Pac-Man را اجرا می کند.

کوت گفت: "از نظر قدرت محاسباتی ، این تنها چیزی است که شما نیاز دارید." "از آنجا که پردازنده بسیار ابتدایی است ، دانشمندان می توانند هر ترانزیستور موجود در مدار را بررسی کنند ، که می تواند به تأیید صحت تراشه کمک کند."

امروز در 9 کشور حدود 14000 سلاح هسته ای وجود دارد که از حدود 60،000 سلاح در اواخر دهه 1980 کاهش یافته است. در صورت دستیابی به کاهش بیشتر ، مذاکره کنندگان به احتمال زیاد به ابزارهایی احتیاج دارند که تأیید کنند ایالات متحده و روسیه همانطور که وعده داده شده اند ، ذخایر خود را کاهش می دهند. این دو کشور 90٪ تسلیحات هسته ای جهان را با بیش از 6000 کلاهک جهانی تشکیل می دهند و تمایلی به سخنان یکدیگر ندارند. بنابراین از بین بردن اسلحه های بازنشسته ممکن است نیاز به تأیید داشته باشد اما چگونگی انجام این کار یک چالش بسیار دشوار است.


 
با شروع از دهه 1990 ، محققان با ایجاد سیستم های اندازه گیری قابل اعتماد که به عنوان موانع اطلاعات عمل می کنند ، این مشکل را حل کردند. چنین دستگاه هایی باید دو مورد اصلی را برآورده کنند: آنها باید از نشت اطلاعات طبقه بندی شده جلوگیری کنند و نباید حاوی هیچ سوئیچ پنهانی باشد که خوانش کاذب را ارائه می دهد. کوت گفت: "این را به عنوان یک بازی بین دو طرف بیندیشید." "شما فقط نمی توانید مطمئن باشید طرف مقابل راهی برای شکست سیستم شما پیدا نکرده است ، به ویژه هنگامی که منابعی که هر یک از طرفین می توانند به این کار اختصاص دهند ، اساساً نامحدود هستند."

نمونه های اولیه بسیار پیچیده بودند ، و تأیید صحت دستگاه و نتایج آن برای بررسی دشوار بود. به نظر می رسید ساده سازی راه پیش رو است. اما راه حل های ممکن - مانند پیشنهاد اخیر انگلیس / نروژ - قربانی پیچیدگی شده اند.

گلاسر گفت: "کسی زنگ و سوت را در اینجا یا آنجا اضافه می کند و به وسیله ای تبدیل می شود که در پایان روز ، هیچ کس واقعاً کاملاً آن را نمی فهمد." این تنها با پیچیدگی الکترونیک معاصر تقویت می شود.

Glaser - یک جمع کننده بازی های ویدئویی که در کلاس پرینستون در زمینه خلع سلاح هسته ای به تدریس کلاس دستی می پردازد ، فهمید که ریزپردازنده های 6502 که در حال کار با ماشین های بازی مورد علاقه خود هستند می توانند راه حلی ارائه دهند. وی گفت: "ما 40 سال است که با این تراشه ها کار می کنیم ، بنابراین آنها را داخل و خارج می شناسیم." "آنها به قدری ساده هستند که اساساً ساختن آن در فضای باز امکان پذیر نیست."

وی و کوت با یک ردیاب اشعه ای ساده با میکروسیپ 6502 زوج شدند و برای برنامه ریزی دستگاه تأیید کردند که امضای تشعشع یک مورد با نمایش چراغ سبز نتیجه مورد انتظار را مطابقت می دهد. سیستم نمونه اولیه آنها دقیقاً تغییرات ظریف در امضاهای پرتوهای گاما را از منابع استاندارد که کلاهک ها را شبیه سازی می کنند ، تشخیص دادند. تمام طرح های این محققان متن باز است و حدود 250 دلار هزینه دارد. Glaser گفت ، میکروچیپ 6502 تنها یک نمونه ممکن است. او و کوت آن را انتخاب کردند زیرا این کار بسیار ساده و رایج است ، اما سایر پردازنده های اولیه نیز می توانند نامزد باشند.

به گفته دیوید وه ، استاد مهندسی هسته ای و علوم رادیولوژی دانشگاه میشیگان ، که در این تحقیق شرکت نکرد ، کار Ktt و Glaser دارای ارزش عملی است.

وی گفت: "موانع اطلاعاتی در صورتی که امیدواریم مذاکرات معنادار درباره خلع سلاح هسته ای را آغاز کنیم ، کاملاً ضروری است." "دانشمندان به ندرت در طول بحث و گفتگوها در خط مقدم قرار دارند ، بنابراین مذاکره کنندگان معاهده باید این فلش های فنی را در حال خود داشته باشند."

در حال حاضر ، Glaser و Kütt دستگاه خود را به عنوان اثبات مفهومی ساده می بینند ، اما امیدوارند مکالمه گسترده تری در جامعه بین المللی آغاز شود.

گلاسر گفت: "ما چیزی را روی میز گذاشتیم و اکنون می توانیم بگوییم ،" اگر واقعاً چیز ساده ای می خواهید ، در اینجا یک معیار وجود دارد. "

مهندس در اختراع انرژی خورشیدی کوچک قدرت قدرتمندی را کشف می کند

امروزه سلولهای خورشیدی متداول سیلیکون سنگین و حجیم هستند و فضای زیادی را برای تولید برق در اختیار دارند. مدل های جدید ، ساخته شده از مواد نرم و انعطاف پذیر و همه کاره ، ارزان تر برای تولید هستند بلکه نسبت به همتایان گران قیمت خود نیز بسیار ارزان تر هستند.


سوزانا تون ، استادیار جانس هاپکینز ، مهندسی برق و کامپیوتر ، در تلاش است سلولهای خورشیدی را تولید کند که با قیمت مناسب و کارآیی ازدواج کنند. "اگر می خواهید مزارع خورشیدی را در شهرها نصب کنید ، جایی که ما واقعاً به برق احتیاج داریم ، دوست دارید بتوانید از این فن آوری های با راندمان بالا استفاده کنید زیرا این امر باعث می شود مقدار مساحت مورد نیاز برای تولید مقدار معقول کاهش یابد. تون می گوید: اما آنها بسیار گران هستند. "و شما نمی توانید از ارزان ترین مواد استفاده کنید ، زیرا آنها فقط در مقیاس بزرگ کار نمی کنند."

چند سال پیش ، تون ایده ای برای ایجاد کنسانتره خورشیدی مقرون به صرفه و مقیاس پذیر به طور خاص برای این مدل های جدید سلول های خورشیدی ایجاد کرد . کنسانتره های خورشیدی سنتی از لنزها و آینه های بزرگ برای جمع آوری مقادیر زیادی نور استفاده می کنند و آنها را روی ناحیه ای کوچکتر متمرکز می کنند. تون و تیم او این مفهوم را در پیش گرفتند ، آینه های سنگین را برای یک پلاستیک حاوی سیلیکون سبک جابجا کردند و کنسانتره ها را به یک مربع براق یک اینچی کوچک خرد کردند. او می گوید: "ما تمام طرح را کوچک کردیم." به گفته تون ، با استفاده از میکروکنترلر ، سلولهای خورشیدی بسته به نوع کاربرد خاص ، می توانند نور بیشتری را جذب کنند و توان تولید را تا 20 برابر افزایش دهند .

قالب های چاپی سه بعدی این تیم برای آرایه های لنزهای میکروکنترلر - شبکه های این کنسانترورهای کوچک - سپس لنزها را از یک پلیمر سیلیکونی انعطاف پذیر تهیه کردند. نتیجه ، یک صفحه ضخیم و شفاف از برجستگی است که شبیه به شکل یک کارتن تخم مرغ معکوس است که می تواند در بالای سلولهای خورشیدی بچسبد.

تون می گوید ، این کنسانترورهای جمع و جور می توانند به راحتی و به راحتی برای پوشش یک منطقه بزرگتر مقیاس شوند.

تون و تیم وی ثبت اختراع را برای طراحی اولیه خود ثبت کردند و اکنون آنها در تلاشند تا این فناوری را بهبود بخشند تا بهتر بتوانند نور مستقیم و غیرمستقیم خورشید را جمع کنند. وی گفت: "نور خورشید در آنجا زیاد است که از ابرها یا ساختمانهای بیرون پراکنده می شود ، یا ممکن است بخواهید یک سلول خورشیدی را در کنار یک ساختمان سوار کنید ، جایی که اصلاً قرار نیست مستقیماً به خورشید اشاره شود. او می گوید.

اقدامات پیشگیری از مقیاس پمپ وکیوم خلاء حلقه آب

اقدامات پیشگیری از مقیاس پمپ وکیوم خلاء حلقه آب

تجزیه و تحلیل فوق نشان می دهد که علت اصلی پوسته پوسته شدن خلاء این است که کیفیت آب و دمای کارکرد گردش آب از یک شاخص خاص فراتر می رود. شاخص کیفیت آب به ویژه سختی آب بیشترین تأثیر را دارد. بنابراین لازم است سختی آب را تا حد امکان کاهش داده و دمای کار آب در گردش را کنترل کنید تا مشکل مقیاس پمپ خلاء حل شود. بنابراین ، در فرآیند گردش آب آب خنک کننده ، دمای آب برگشتی و حجم آب برگشتی هر پمپ آزمایش می شود تا اطمینان حاصل شود که منبع عادی آب و دمای آب برگشتی هر پمپ خلاء حلقه آب از 40 not تجاوز نمی کند. منبع تغذیه را می توان با دریچه ها کنترل کرد. 

اگر دمای آب برگشتی بیش از مقدار مشخص شده باشد ، برای کاهش دمای آب نرم شده در استخر آب نرم ، لازم است از آب سرد دمای پایین استفاده شود یا از روشهای دیگر خنک کننده استفاده شود. ثانیا ، دریچه تخلیه بدنه پمپ پمپ خلاء حلقه آب نه تنها می تواند آب انباشته شده در پمپ را به طور عادی تخلیه نکند ، بلکه با استفاده از فشار آب بدنه پمپ در فرآیند مجدد ، آب و آب موجود در پمپ را مرتباً بشویید. عمل. از یک طرف می تواند از جمع شدن خاک جلوگیری کند ، از طرف دیگر می تواند از تبدیل شدن سرباره آب به مقیاس جلوگیری کند. همچنین با استفاده از فشار آب بدنه پمپ در روند کار مجدد ، خاک و آب موجود در پمپ را مرتبا بشویید.

 از یک طرف می تواند از جمع شدن خاک جلوگیری کند ، از طرف دیگر می تواند از تبدیل شدن سرباره آب به مقیاس جلوگیری کند. همچنین با استفاده از فشار آب بدنه پمپ در روند کار مجدد ، خاک و آب موجود در پمپ را مرتبا بشویید. از یک طرف می تواند جلوی جمع شدن خاک را بگیرد ، از طرف دیگر می تواند از تبدیل سرباره آب به مقیاس جلوگیری کند.

مشکل مقیاس پمپ خلاء حلقه آب مکانیسم تشکیل پیچیده تری دارد. تجزیه و تحلیل صحیح شاخص های کیفیت آب و پارامترهای عملکرد ، کلید یافتن اقدامات درست پیشگیرانه است. علاوه بر جعبه کنترل دمای آب برای شستشوی مرتب پمپ ، تصفیه آب مهمترین حل برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن بدنه پمپ خلاء حلقه آب است.

http://prbookmarkingwebsites.com/story4923402/پمپ-وکیوم

پوسته پوسته شدن خلاء پمپ وکیوم حلقه آب

پوسته پوسته شدن خلاء پمپ وکیوم حلقه آب

با شروع مقیاس گذاری در پمپ خلاء حلقه آب ، محیط انتقال حرارت در پمپ به تدریج از بین می رود ، فرکانس تبادل گرما کمتر و پایین تر خواهد بود و سرعت مقیاس گذاری سریعتر و سریعتر خواهد بود. علل مقیاس به شرح زیر است:

(1) تجزیه حرارتی: پس از ورود آب در گردش با جزء سختی ، وارد پمپ خلاء می شود ، حلقه آب در بدنه پمپ با چرخش پمپ خلاء حلقه آب تشکیل می شود ، که باعث می شود بی کربنات در آب حل شود و به تدریج تجزیه شود و رسوبی که در آب حل شود دشوار است و به صورت مقیاس رسوب می شود.

(2) کاهش حلالیت: نمکی هایی مانند ca-so4 ، CaSiO3 و CaCO3 با ضریب دمای حلالیت منفی باعث کاهش حلالیت با افزایش دمای آب در گردش می شوند ، بنابراین رسوب می کنند و مقیاس بندی می شوند.

(3) واکنش متقابل: در فرآیند بهره برداری از پمپ خلاء ، نمکهایی که دارای حلالیت بالایی در آب در گردش هستند با سایر نمکها واکنش نشان می دهند تا مواد و مقیاس نامحلول را تشکیل دهند.

(4) تبخیر و غلظت. با توجه به کار مداوم و گرم کردن آب در حال گردش ، تبخیر و غلظت اجتناب ناپذیر است که باعث می شود غلظت نمک حل شده در آب به طور مداوم افزایش یابد ، و هنگام رسیدن به اشباع رسوب و مقیاس می شود.

تجزیه و تحلیل مقیاس پمپ خلاء حلقه آب:

در بهره برداری از پمپ خلاء حلقه آب، مقیاس تولید شده شامل مقیاس نمک و مقیاس است و ترکیب آن با منابع آب مختلف متفاوت است. بزرگترین ضرر رسوب گذاری ، کاهش جریان آب و افزایش مقاومت در برابر جریان ، تأثیر بر تأمین آب طبیعی ، کاهش راندمان تبادل گرما ، بهبود دمای آب و تسریع در شکل گیری مقیاس نمک است. بعضی اوقات حتی ممکن است باعث ایجاد خوردگی در زیر مقیاس شود. هنگامی که مقیاس به طور جدی سپرده می شود ، ممکن است باعث صدای غیر طبیعی پمپ خلاء ، کاهش راندمان یا خاموش شدن تصادفی پروانه گیر شده شود. منبع خاک هر از گاهی متفاوت است و از مکانی به مکان دیگر. در بهره برداری واقعی ، لازم است که با دقت مورد بررسی قرار گیرد که آیا جریان فاضلاب وجود دارد ، آیا رسوب ، گرد و غبار ، لجن وجود دارد یا سایر دلایل آلودگی آب وجود دارد.

http://bookmark-template.com/story6807817/پمپ-وکیوم

پمپ وکیوم باعث ایجاد مقیاس بندی و اقدامات پیشگیرانه می شود

پمپ وکیوم باعث ایجاد مقیاس بندی و اقدامات پیشگیرانه می شود

از پمپ و کمپرسور خلاء حلقه آب برای پمپ کردن یا فشار دادن گاز و سایر گازهای بدون ذرات غیر خورنده ، غیر محلول در آب و جامد استفاده می شود ، به این ترتیب که در یک ظرف بسته ، خلاء یا فشار ایجاد می شود ، تا بتواند الزامات جریان خاص فرآیند را برآورده کند. مقدار کمی مایع در گاز استنشاق شده یا فشرده شده مجاز است. در فرآیند کار ، پمپ خلاء حلقه آب گاز را در حالت ایزوترمال فشرده می کند ، بنابراین ایجاد فشار در هنگام فشرده سازی یا مکش گاز قابل اشتعال و مواد منفجره کار ساده ای نیست ، بنابراین بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین ، تجزیه و تحلیل دلایل پوسته پوسته شدن و اقدامات پیشگیرانه پمپ خلاء حلقه آب از کاربرد بسیار خوبی برخوردار است.

معرفی پمپ خلاء حلقه آب:

پمپ خلاء و سیستم کمپرسور حلقه آب از پمپ خلاء (کمپرسور) ، کوپلینگ ، موتور ، جداکننده آب بخار و خط لوله تشکیل شده است. روند کار پمپ خلاء ، کمپرسور و جداکننده آب بخار به شرح زیر است: گاز وارد پمپ خلاء یا کمپرسور از طریق خط لوله از طریق دریچه می شود ، سپس از طریق آرنج راهنمای هوا در جداکننده آب بخار تخلیه می شود و پس از آن از طریق لوله اگزوز جداکننده آب بخار تخلیه می شود. 

هنگام استفاده به عنوان کمپرسور ، مخلوط آب بخار که از کمپرسور خارج می شود ، در جداکننده آب بخار از هم جدا می شود و گاز به سیستم گاز تحویل داده می شود تا از طریق دریچه فشرده شود ، در حالی که آب در جداکننده آب بخار باقی مانده است. ، و سطح آب در جداکننده آب بخار توسط سوئیچ سرریز اتوماتیک تنظیم می شود. هنگامی که سطح آب از سطح آب مورد نیاز بالاتر باشد ، سوئیچ سرریز باز می شود ، و آب از لوله سرریز جریان می یابد. هنگامی که سطح آب کم است با رسیدن سطح آب مورد نیاز ، سوئیچ سرریز بسته شده است ، و سطح آب در جداکننده آب بخار بالا می رود تا به سطح آب مورد نیاز برسد.

 مایع کار شده در پمپ خلاء یا کمپرسور توسط دستگاه جداکننده آب بخار (یا آب شیر) تأمین می شود. اندازه منبع آب توسط شیر موجود در لوله آبرسانی تنظیم می شود. تفاوت بین سیستم مکش گاز و سیستم انتقال فشار فقط در این است که ساختار داخلی جداکننده آب بخار متفاوت است. هنگام پمپ بنزین ، فشار در درگاه مکش کمتر از فشار اتمسفر است ، در حالی که فشار در درگاه اگزوز برابر با فشار اتمسفر است ، و در لوله جداکننده آب بخار فقط لوله سرریز وجود دارد. هنگام فشار دادن گاز ، درگاه مکش تحت فشار اتمسفر (یا حالت خلاء) قرار دارد و فشار در درگاه اگزوز بالاتر از یک فشار اتمسفر است. به منظور اطمینان از فشار گاز ، سطح آب جداکننده آب بخار توسط سوئیچ سرریز کنترل می شود.

http://bookmark-dofollow.com/story6807614/پمپ-وکیوم

مشکلات عملکرد پمپ خلاء حلقه آب

مشکلات عملکرد پمپ خلاء حلقه آب

1. در صنعت کاغذ ، محیط کار پمپ خلاء حلقه آبعمدتا آب تمیز یا آب سفید است. سختی آب در شمال چین معمولاً زیاد است ، در حالی که یون های فلزی موجود در آب سفید پیچیده هستند ، بنابراین قسمت های داخلی پمپ خلاء پس از یک فرآیند طولانی مدت فیزیکی و شیمیایی تشکیل می شوند. مشکل مقیاس پمپ خلاء با شستشوی سری قابل حل است. پس از تمیز کردن سیستم خلاء و جایگزین کردن آب تمیز ، 5٪ اسید هیدروکلریک رقیق شده و ماده تمیز کننده مناسب سیستم را اضافه کنید ، درجه حرارت را در دمای 45-50 keep نگه دارید ، به مدت 2 ساعت گردش کنید و سپس آب تمیز را برای سری به آن اضافه کنید. چرخه تمیز کردن عموماً 3 ماه است. در عین حال ، می توان از مهار کننده مقیاس برای مدت طولانی استفاده کرد تا پروانه تمیز و کل سیستم گردش خلاء را تمیز نگه دارد.

2- مشکلات لرزش اغلب در پمپ خلاء حلقه آب مانند بشقاب شکسته شکسته ، پوسته پوسته شدن تیغه روتور ، آسیب دیدن واشر لاستیکی کوپلینگ ، تغییر بزرگ حلقه آب و غیره در حین خاموش کردن ، مشکلات فوق باید یکی توسط یکی برای اطمینان از این که مشکلات غیرطبیعی از قبل پیدا شده و از قبل حل می شوند.

3. پروانه پمپ خلاء حلقه آب ممکن است به دلیل فشار در محل محلی پمپ به زیر فشار بخار اشباع شده از دمای مربوطه مایع کاهش یابد ، سپس مایع بخار شود ، حباب ایجاد کند و در نهایت باعث شود. چکش آب با فرکانس بالا؛ یا به دلیل خطای عملکرد ، به طور ناگهانی دریچه را ببندید یا باز کنید ، در نتیجه تغییر ناگهانی سرعت جریان مایع ایجاد می شود و در نتیجه تغییرات مکرر و شدید در جهت و اندازه فشار خط لوله چکش آب ایجاد می شود و سطح فلز خواهد شد. آسیب دیده

اقدامات برای جلوگیری از حفره پروانه:

(1) سطح مکش پمپ را افزایش داده ، سرعت جریان را کاهش داده و فشار در مکش را افزایش می دهد.

(2) سطح معقول آب (300 متر زیر خط کامل سطح آب) را در محل ذخیره آب در جداکننده آب بخار حفظ کنید ، از انسداد مبدل حرارتی خودداری کنید و از ارتفاع مناسب سطح مایع پمپ خلاء اطمینان حاصل کنید.

(3) طول لوله مکش پمپ خلاء را تا حد ممکن کوتاه کنید ، اتصالات لوله غیرضروری را کاهش داده و خط مرکز پمپ خلاء را تا حد ممکن نزدیک به سطح مایع جداکننده آب بخار کنید. به منظور بهبود عملکرد مکش پمپ خلاء ، باید ارتفاع نصب منفی تا حد امکان تصویب شود.

(4) مواد ضد کاویتاسیون را تصویب کنید. در شرایطی که شرایط سرویس پمپ خلاء محدود بوده و امکان جلوگیری از کاویتاسیون کاملاً غیرممکن است ، پروانه باید از موادی با عملکرد ضد حفره مناسب ساخته شود (مانند 2Cr13 ، آلیاژ پایه مس و غیره) یا اسپری روی سطح پمپ کانال پوشش و پروانه برای افزایش عمر پروانه.

(5) در صورت کاویتاسیون ، برای تعمیر و جوشکاری پروانه باید به موقع پمپ خلاء متوقف شود و با مواد ضد خوردگی پوشانده شود.

http://mediajx.com/story7862062/پمپ-وکیوم

تیم تحقیقاتی ، پیژامه سنجش فیزیولوژیکی ، "فیژما" را معرفی می کنند
دانشمندان انتظار دارند که در آینده ، پوشاک فعال الکترونیکی حاوی وسایل نقلیه قابل حمل و محرک برای نظارت بر ضربان قلب و ریتم تنفسی هنگام خواب ، به عنوان مثال در مراقبت های بهداشتی از نظر بالینی مفید باشد. اکنون محققان دانشگاه ماساچوست آمهرست پارچه هایی با حسگر فیزیولوژیکی ایجاد کرده اند که می توانند با پوشیدن لباس یا بخوابند در لباسهای خواب که آنها را "فیجاما" خوانده اند.


دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد علی کیاغادی و س. زهره همایونفر ، به همراه اساتیدشان تریشا ال اندرو ، شیمی دان مواد و دیپاک گانسان ، دانشمند رایانه ، لباس خواب خود را در زمینه نظارت بر سلامت در کنفرانس Ubicomp 2019 این هفته در لندن ، انگلستان معرفی می کنند. کار برای انتشار در مجموعه مقالات ACM در فن آوری های تعاملی ، تلفن همراه ، پوشیدنی و بی اندازه (IMWUT) انتخاب شده است.

همانطور که اندرو توضیح می دهد: "چالشی که ما با آن روبرو بودیم ، چگونگی بدست آوردن سیگنال های مفید بدون تغییر زیبایی شناسی یا احساس نساجی. به طور کلی ، مردم تصور می کنند که منسوجات هوشمند به لباس های کاملاً فرسوده ای اطلاق می شوند که سنسورهای مختلفی برای اندازه گیری سیگنال های فیزیولوژیکی و جسمی در آن تعبیه شده است. ، اما این به وضوح راه حلی برای لباس روزمره و به ویژه لباس خواب نیست. "

گانسان اضافه می کند: "بینش ما این بود که حتی اگر لباس خواب به صورت شفاف پوشیده شود ، چندین قسمت از چنین نساجی وجود دارد که به دلیل استقرار و تماس ما با سطوح خارجی ، بر روی بدن فشرده می شود. تخت ، فشار هنگام بازو در هنگام خواب در کنار بدن استراحت می کند ، و فشار سبک از پتو بر روی لباس خواب. "

سنسور فشار مبتنی بر پارچه با یک سنسور تریبو الکتریک ترکیب شده است. اعتبار: آزمایشگاه UMass Amherst / Andrew.
وی توضیح می دهد: "چنین مناطق تحت فشار نساجی مکان های بالقوه ای هستند که می توان حرکات بالستیک ناشی از ضربان قلب و تنفس را اندازه گیری کرد." و از این موارد می توان برای استخراج متغیرهای فیزیولوژیکی استفاده کرد. " مشکل این است که این سیگنال ها می توانند بطور جداگانه غیرقابل اعتماد باشند ، به خصوص در لباس های گشاد ، اما سیگنال های بسیاری از حسگرها که در نقاط مختلف بدن قرار دارند ، می توانند به صورت هوشمندانه ترکیب شوند تا یک خواندن کامپوزیت دقیق تری داشته باشند.

اندرو ، گانزان و همکاران توضیح می دهند که تیمشان برای تحقق بخشیدن به دیدگاه خود مجبور بودند چندین ایده جدید ارائه دهند. آنها فهمیدند که هیچ روش مبتنی بر پارچه وجود ندارد که بتواند تغییرات مداوم و پویا در فشار را حس کند ، به ویژه با توجه به سیگنالهای کوچک لازم برای اندازه گیری. بنابراین آنها یک سنسور فشار مبتنی بر پارچه جدید طراحی کردند و آن را با یک سنسور تریبو الکتریک - یکی که با تغییر در تماس فیزیکی فعال می شوند - طراحی کردند تا یک مجموعه حسگر توزیع شده را که می تواند در لباس های شل مانند لباس خواب باشد ادغام کنند. آنها همچنین تجزیه و تحلیل داده ها را برای فیوز کردن سیگنال ها از بسیاری از نقاط که کیفیت سیگنال ورودی از هر مکان را در نظر می گرفت ، توسعه دادند.

چگونه مورچه ها ، زنبورها و مگسهای میوه می توانند بزرگترین هوش مصنوعی بعدی باشند
فضا. مرز نهایی. و در تاریخ 2 نوامبر 2018 ، فضاپیمای Voyager 2 ناسا به وسعت فضای بین ستاره ای ، به دنبال وویجر 1 ، که این جهش را شش سال زودتر انجام داده بود ، عبور کرد. از زمان پرتاب آنها در سال 1977 ، این دو کاوشگر بیش از 11 میلیارد مایل در طول منظومه شمسی طی کرده اند ، بسیار طولانی تر از آنچه دانشمندان پیش بینی کرده اند.


پروب ها هنوز هم با استفاده از پلوتونیوم و با کشیدن 400 وات نیرو برای تولید لوازم الکترونیکی و گرما ، پروب ها هنوز عکس ها را ضبط می کنند و آنها را به ناسا می فرستند. با این وجود ، پس از 42 سال ، هنوز شش دستگاه از 10 ساز ویویجر 2 هنوز کار می کنند ، و دانشمندان ناسا انتظار دارند که این کاوشگر در سال 2025 ، دقیقاً قبل از ترک منظومه شمسی ما تاریک شود.

اما اگر Voyager 2 تنها به یک زن و شوهر از قدرت نیاز داشته باشد چه می شود؟ آیا می تواند به اندازه کافی زنده بماند تا کاوش های خود را تا آینده ادامه دهد؟

اینها انواع سؤالاتی است که دانشمندان در آزمایشگاه ملی آرگون وزارت انرژی ایالات متحده (DOE) می پرسند. در اینجا ، فرشته یانگاس-گیل ، دانشمند اصلی مواد در بخش مواد کاربردی ، یک تیم بین رشته ای را هدایت می کند که در طراحی دوباره تراش های رایانه ای فکر می کند تا نه تنها عملکرد و سازگاری بهتری داشته باشد ، بلکه برای انجام این کار با استفاده از مقدار کم قدرت - تقریباً یک. وات

برای الهام گرفتن ، این تیم به دنبال مغز حشرات مانند مورچه ها ، زنبورها و مگس های میوه ای است - که مرزهای جدیدی در نوع هوش مصنوعی معروف به محاسبات عصبی مورب ارائه می دهند. آنچه آنها پیدا کرده اند می توانند هوش مصنوعی را بر روی سر مصنوعی آن قرار دهند.

این تیم برای طراحی و آزمایش تراشه جدید رایانه ای که بتواند بر روی یک مقدار کم قدرت انجام دهد و به خوبی سازگار باشد ، در زمینه فیزیک ، علوم کامپیوتر و علوم مواد قدم بردارد. از چپ به راست: آنیل مانه ، پراسانا بالاپرکاش ، آنجل یانگاس-گیل ، Sandeep Madireddy و جف ایلام. اعتبار: آزمایشگاه ملی آرگون
با الهام از زیست شناسی ، تراشه های رایانه ای تازه طراحی شده این تیم که به نقشه ها و مواد جدید تکیه می کنند ، می توانند "ابر" را دور بزنند تا در پرواز بیاموزند ، به طور بنیادی انرژی را حفظ کرده و با محیط های شدید مانند فضای عمیق و مناطق رادیواکتیو سازگار شوند. ارائه نتایج معتبر و دقیق.

زیربنای نرم هوش مصنوعی

هوش مصنوعی زندگی ما را تحت الشعاع خود قرار می دهد ، مزایای بی شماری از جمله نیرو دستیابی به دستیاران دیجیتالی را فعال می کند ، هدایت اتومبیل های رانندگی ، تشخیص چهره ها و کمک به ما در پاسخگویی خودکار به متن ها و ایمیل ها. AI ، با این حال ، برخی از محدودیت ها: آن را به رید داده ها و سخت افزار سریعتر - که همیشه باید به آن متصل شوید - اعتماد به نفس زیادی دارد و انعطاف پذیری محدودی دارد.

هوش مصنوعی چگونه انعطاف پذیر است؟ پاسخ در چگونگی شکل گیری یک نوع رایج از هوش مصنوعی ، موسوم به یک شبکه عصبی است که ترتیب داده های معنی دار را نشان می دهد. اکثر شبکه های عصبی ، که از الگوهای و روابط موجود در داده ها بدون برنامه نویسی صریح پرده برمی دارند ، ایستا هستند ، برای یک کار خاص مانند شناخت تصاویر طراحی شده اند. به محض اینکه یک شبکه آن کار را یاد گرفت ، نمی تواند چرخ دنده ها را تغییر دهد و رانندگی اتومبیل را شروع کند.