تولیدی پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم آبی تکنولوژی هایی هستند که جهت ایجاد خلاء در بسیاری از صنایع گوناگون بکار میروند.

تولیدی پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم آبی تکنولوژی هایی هستند که جهت ایجاد خلاء در بسیاری از صنایع گوناگون بکار میروند.

پمپ وکیوم آبی وسایل هایی بسیار پر کاربرد در صنعت های مختلفی هستند. شما صنعت گران گرامی میتوانید با استفاده از پمپ وکیوم آبی خلا مورد نیاز خود را ایجاد کنید و صنعت خود را هر چه بیشتر و بهتر راه اندازی کنید.

کلمات کلیدی

مشخصات پمپ وکیوم

تهیه اسید نیتریک

قیمت پمپ وکیوم آب درگردش

مدیریت استراتژیک (فرآیند استراتژی)

قیمت پمپ وکیوم آبی

طرز کار پمپ وکیوم ابی

پمپ وکیوم خلاء در دستگاه حکاکی چوب خلاء جذب می شود

پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم

پوسته پوسته شدن خلاء پمپ وکیوم حلقه آب

پمپ وکیوم باعث ایجاد مقیاس بندی و اقدامات پیشگیرانه می شود

مشکلات عملکرد پمپ خلاء حلقه آب

مانیتورهای جدید سلامتی انعطاف پذیر

شفاف و گرافنی فعال هستند

آموزش واقعیت مجازی می تواند امنیت کارمندان را بهبود بخشد

نحوه استفاده از دوربین دیجیتال

بررسی دوربین ADT Blue Doorbell

تلفن های تی سی ال چیست

نقاط قوت و ضعف صنعت موتور جت چین

همکاری تولید توربوفن چین و روسیه

امروزه بخش توربوفن تاکتیکی چین کجا ایستاده است

برنامه نیروی هوایی روسیه به منظور افزایش هواپیماهای خود

تولید انبوه موتورهای توربوفن

استانداردسازی و یکپارچه سازی

توربوفن های با عملکرد بالای بومی گام نهایی به سمت تولید

الگوریتم برخط برای حذف آفست

قیود هارمونیک

قیود بازه های جزیره ای

پیامدهای موقت برای زمانهای پشتیبانی

اقداماتی برای کاهش نیاز افراد به دفاتر

بایگانی
پیوندها

وکیوم آبی پمپ وکیوم

وکیوم آبی – پمپ وکیوم

وکیوم آبی – پمپ وکیوم یک پمپ رینگ مایع با جابجایی مثبت می باشد که معمولا به عنوان ایجاد خلا به کار گرفته می شود. همچنین می توانیم از آن بعنوان کمپرسورهای  هوادهی نیز استفاده کنیم. چه چوب های سخت ، ام دی اف , سنگ ها و یا فلزهایی که می خواهند آن را وکیوم کنند ، مردم در سراسر جهان به سمت خلاء های آبی روی می آورند و از آنها استفاده می کنند. این مدل از پمپ ها آنقدر محکم وکیوم می شوند که از قطعات کوچک گرفته تا ورق ها یا قطعه های بزرگ با تمام قدرت ممکن سر جایشان نگه می دارند.

جهت مشاوره رایگان و همچنین دریافت قیمت ها با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه: ۰۹۱۲۰۲۸۸۶۳۱ و ۰۹۱۲۸۱۸۸۷۵۳

تلفن ثابت: ۰۲۱۶۶۷۹۱۷۸۵

اگر هم نیاز به طراحی وکیوم آبی خاصی دارید نگران نباشید.پیشتاز پمپ کنار شماست.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه وکیوم آبی – پمپ وکیوم کار می کند؟

عملکرد این پمپ همانند پمپ چرخشی است، با این تفاوت که تیغه ها به صورت  بخشی جدایی ناپذیر از روتور هستند و یک حلقه مایع در اثر چرخش هوا را فشرده کرده.  روتور تنها بخش متحرک است. پمپ های حلقه مایع معمولا توسط موتور القایی به حرکت در می آیند.

وکیوم رینگ آبی با چرخش یک پروانه  که به صورت خارج از مرکز در داخل یک استوانه قرار گرفته در اثر چرخش مایع را که معمولا آب است در داخل پمپ به صورت یک رینگ در می آورد و سبب می شود تا هوا درون این حلقه و پروانه به دام افتاده و از خروجی پمپ خارج شود. به یاد داشته باشید که در این وکیوم ها از پمپ های خلاء حلقه آبی برای حفظ ابتکاری سیستم های خنک کننده آب استفاده می شود. نگه داشتن نخستین ، به پمپهای گردش آب اجازه می دهد جریانهای طراحی شده با حداقل مصرف انرژی را حفظ کنند. بسته های پمپ حلقه ای مایع تک مرحله ای ، که اغلب با شیرهای پرایمینگ تهیه می شوند ، برای این کاربرد ایده آل هستند زیرا مانع از ورود شیر آب به داخل پمپ ها می شوند.

پمپ وکیوم خشک برای کدام صنعت مناسب است؟

وکیوم آبی – پمپ وکیوم خشک عمدتاً در طیف گسترده ای از صنایع استفاده می شود که شامل نیمه هادی ، شیمیایی ، فیلم ، ابزار ، دارو ، مواد غذایی ، پوشش و غیره می باشد که بیش از ۵۰٪ از آنها توسط مارک های پیشتاز پمپ نگهداری می شوند. این به ویژه واقعیت صنعت نیمه هادی است.

توضیحاتی کوتاه بر وکیوم آبی دیافراگمی

وکیوم آبی – پمپ وکیوم دیافراگم پمپ های جابجایی مثبت خشک هستند که نحوه کارکرد آن به این صورت است که اتصال محور میل لنگ میله دیافراگم بین پوشش سر و محفظه کشیده شده است حرکت می دهد و فضای بین پوشش سر و دیافراگم محفظه مکش را تشکیل می دهد. پمپ های دیافراگم برای دستیابی به جابجایی گاز به شیرهای ورودی و شیرهای خروجی احتیاج دارند. همچنین برای ساخت دریچه کرکره کنترل فشار از مواد الاستومر استفاده کرده اند.

نکته: دو گروه اصلی وکیوم خلاء وجود دارد: پمپهای انتقال گاز و پمپهای ورودی یا ضبط

وکیوم آبی – پمپ وکیوم انتقال گاز

پمپ وکیوم انتقال دهنده گاز ، ذره های گاز را از همرفتی یا عمل جنبشی یا جا به جایی مثبت انتقال میدهند. دقیقا وکیوم آبی طوری ساخته شده است که همان عدد ذره های گاز که وارد آن میشوند از پمپ وکیوم خارج میشوند و زمان بیرون کشیدن گازها مقداری بالاتر از فشار اتمسفر هستند.

نسبت تراکم ، نسبت فشار خروجی به کمترین فشار بدست آمده ورودی است.

پمپ وکیوم انتقال جنبشی

پمپ وکیوم آبی انتقال جنبشی از پره های پر سرعتی با بخار معرفی شده برای هدایت ذره های گازی به جهت خروجی استفاده میکنند و بر روی تمامیت انتقال حرکت کار میکنند.

این نوع پمپها با فشار کم میتوانند به نسبت فشار کمتر برسند اما به طور معمول حجم آببندی نشده دارند.

پمپ وکیوم جا به جایی مثبت

پمپ وکیوم آبی یا ( وکیوم آبی ) که با روش به دام انداختن مکانیکی حجم گاز و انتقال دادن آن از طریق پمپ کار میکنند را با نام پمپ وکیوم جابجایی مثبت شناخته میشوند. به یاد داشته باشید که همیشه در چند مرحله بر روی یک محور محرک تک طراحی میشود. همچنین اینکه مقدار جدا شده با فشار بیشتر به مقدار کمتر فشرده میشود و در نهایت گاز فشرده شده به جو یا پمپ بعدی منتقل میشود.

جهت تأمین خلا بیشتر و سرعت جریان ، از دو وکیوم آبی – پمپ وکیوم  به روش سری استفاده میکنند.

آیا از وکیوم آبی جا به جایی مثبت برای خلاء کم استفاده می شود

بله. اگر متن با لا را با دقت خوانده باشید گفتیم که از وکیوم آبی جا به جایی مثبت برای خلاء های بسیار کم هم استفاده می شود. این مدل از پمپ وکیوم خلاء ، حفره ای را گسترش میدهند و اجازه میدهند تا گازها از محیط بسته شده و یا محفظه مخصوص خارج شود.

پس از آن ، حفره را مهر و موم میکنند و باعث خارج شدن آن از جو میشوند.

اصل وکیوم آبی جا به جایی مثبت در چیست

اصل وکیوم آبی جا به جایی مثبت ایجاد خلاءهای بالا با افزایش میزان حجم ظرف است. به عنوان نمونه در یک پمپ آب هدایت دستی، روش کار به اینگونه است که یک حفره کوچک آب بندی شده را افزایش میدهد تا فضا برای یک خلاء عمیق ایجاد بشود. بدلیل فشار، مقداری مایعات از محفظه مخصوص وارد حفره های کوچک پمپ میشوند.

مدلی دیگه وکیوم آبی خلاء جا به جایی مثبت مانند این است که عضله دیافراگم حفره قفسه سینه را افزایش میدهد و باعث افزایش حجم ریه ها میشود. این انبساط باعث به ایجاد یک خلاء جزئی و کم شدن فشار میشود که در نهایت فشار هوا توسط فشار جو وارد میشود. مدل هایی از  وکیوم آبی خلاء جا به جایی مثبت ، پمپهای خلاء حلقه مایع و دمنده های ریشه می باشند که در صنعت های گوناگون برای ایجاد خلاء در فضای محدود مورد استفاده قرار میگیرند.

منبع : https://pishtazpump.ir/vacuum-liquid-ring-vacuum-pump/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی