تولیدی پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم آبی تکنولوژی هایی هستند که جهت ایجاد خلاء در بسیاری از صنایع گوناگون بکار میروند.

تولیدی پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم آبی تکنولوژی هایی هستند که جهت ایجاد خلاء در بسیاری از صنایع گوناگون بکار میروند.

پمپ وکیوم آبی وسایل هایی بسیار پر کاربرد در صنعت های مختلفی هستند. شما صنعت گران گرامی میتوانید با استفاده از پمپ وکیوم آبی خلا مورد نیاز خود را ایجاد کنید و صنعت خود را هر چه بیشتر و بهتر راه اندازی کنید.

کلمات کلیدی

مشخصات پمپ وکیوم

تهیه اسید نیتریک

قیمت پمپ وکیوم آب درگردش

مدیریت استراتژیک (فرآیند استراتژی)

قیمت پمپ وکیوم آبی

طرز کار پمپ وکیوم ابی

پمپ وکیوم خلاء در دستگاه حکاکی چوب خلاء جذب می شود

پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم

پوسته پوسته شدن خلاء پمپ وکیوم حلقه آب

پمپ وکیوم باعث ایجاد مقیاس بندی و اقدامات پیشگیرانه می شود

مشکلات عملکرد پمپ خلاء حلقه آب

مانیتورهای جدید سلامتی انعطاف پذیر

شفاف و گرافنی فعال هستند

آموزش واقعیت مجازی می تواند امنیت کارمندان را بهبود بخشد

نحوه استفاده از دوربین دیجیتال

بررسی دوربین ADT Blue Doorbell

تلفن های تی سی ال چیست

نقاط قوت و ضعف صنعت موتور جت چین

همکاری تولید توربوفن چین و روسیه

امروزه بخش توربوفن تاکتیکی چین کجا ایستاده است

برنامه نیروی هوایی روسیه به منظور افزایش هواپیماهای خود

تولید انبوه موتورهای توربوفن

استانداردسازی و یکپارچه سازی

توربوفن های با عملکرد بالای بومی گام نهایی به سمت تولید

الگوریتم برخط برای حذف آفست

قیود هارمونیک

قیود بازه های جزیره ای

پیامدهای موقت برای زمانهای پشتیبانی

اقداماتی برای کاهش نیاز افراد به دفاتر

بایگانی
پیوندها

آمونیاک مورد نیاز برای واکنش اکسیداسیون

آمونیاک مورد نیاز برای واکنش اکسیداسیون باید به شکل گاز باشد. بنابراین ابتدا آن را وارد مبدل حرارتی E 3103 (Ammonia Evaporator) می‌کنیم. این مبدل به صورت پوسته و لوله می‌باشد. داخل لوله آب C۳۰ جریان دارد و داخل پوسته آمونیاک قرار دارد. آب داخل لوله را اصطلاحاً C.W.L (Cooling Water Loop) می‌نامیم. آمونیاک ضمن کسب حرارت لازم از آب C.W.L جاری در لوله تا C۱۵ گرم می‌شود و به صورت بخار در می‌آید. 
همچنین آمونیاک مایع ممکن است حاوی مقداری آب و روغن باشد که باید از سیستم خارج شود. برای این منظور مبدل E 3105 (Ammonia Auxiliary Vaporizer) تعبیه شده است. این مبدل نیز به صورت پوسته و لوله می‌باشد که داخل پوسته آب و روغن و آمونیاک می‌باشد و در لوله بخار با فشار ۱۴ کیلوگرم بر سانتی متر مربع جریان دارد. مواد داخل پوسته با بخار داخل لوله تبادل حرارت می کنند و ضمن تبخیر آمونیاک همراه آب و روغن، مقدار آب و روغن به تدریج افزایش می‌‌یابد که در نهایت Drain می‌شود. 
آمونیاک تبخیر شده در این مبدل در نهایت به درون مبدل E 3103 باز می‌گردد. فشار مبدلE 3105 کمی بیشتر از فشار مبدل E 3103 می‌شود که این مقدار فشار باعث انتقال گاز آمونیاک از مبدل E 3105 به مبدل E 3103  می‌شود، اما برای انتقال مایع آمونیاک از مبدل E 3103  (فشار کم) به مبدل E 3105  (فشار بیشتر) سطح مبدل کمکی را (مبدل E 3105 ) پایین‌تر از مبدل تبخیرکن اصلی (مبدل E 3103 ) قرار می‌دهند. 
آمونیاک گازی با شرایط فشاری معادل با 8/۵ کیلوگرم بر سانتی متر مربع و دمای C۱۵ مبدلE 3103 را ترک می کند و به درون پوستة مبدل Ammonia Superheater) ) E3104 راه می یابد.
در این مبدل آمونیاک با بخار ۱۴ کیلوگرم بر سانتی متر مربع که درون لوله جریان دارد تبادل حرارت انجام می‌دهد. آمونیاک خروجی از مبدل E 3104 ضمن این که به حالت فوق اشباع  می‌رسد (حدود C۱0۰) و فشار آن نیز به صورت جزئی افزایش می‌یابد و برابر با ۹/۵ کیلوگرم بر سانتی متر مربع می گردد. 
این آمونیاک از نظر فشاری و دمایی شرایط مناسبی را جهت ورود به راکتور دارد، اما یک شیر کنترل فشاری، فشار خط آمونیاک را ثابت نگه می‌دارد و پس از آن یک شیر کنترل جریان، مقدار جریان جرمی آمونیاک با توجه به میزان جرم هوای ورودی به راکتور را (جهت ثابت نگه داشتن نسبت) کنترل می‌کند. 
پس از این دو شیر کنترل، یک درام و یک فیلتر تعبیه شده است تا احیاناً از ورود آمونیاک مایع و اکسیدهای آهن و فلزات به درون راکتور جلوگیری شود (فیلتر F 3102 و درام D 3102). 
خلوص آمونیاک در این شرایط به بالاترین حد خود می‌‌‌رسد و وارد میکسر MA 3101 می‌شود و در آن با هوا کاملاً مخلوط می‌گردد. دبی‌آمونیاک (که مقدار بسیار کمی آب همراه خود دارد) در ظرفیت ۱۰۰% معادل ۷۰۵۷ کیلوگرم در ساعت می‌باشد.
http://kylerrhxn82582.ivasdesign.com/14857577/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی