تولیدی پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم آبی تکنولوژی هایی هستند که جهت ایجاد خلاء در بسیاری از صنایع گوناگون بکار میروند.

تولیدی پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم آبی تکنولوژی هایی هستند که جهت ایجاد خلاء در بسیاری از صنایع گوناگون بکار میروند.

پمپ وکیوم آبی وسایل هایی بسیار پر کاربرد در صنعت های مختلفی هستند. شما صنعت گران گرامی میتوانید با استفاده از پمپ وکیوم آبی خلا مورد نیاز خود را ایجاد کنید و صنعت خود را هر چه بیشتر و بهتر راه اندازی کنید.

کلمات کلیدی

مشخصات پمپ وکیوم

تهیه اسید نیتریک

قیمت پمپ وکیوم آب درگردش

مدیریت استراتژیک (فرآیند استراتژی)

قیمت پمپ وکیوم آبی

طرز کار پمپ وکیوم ابی

پمپ وکیوم خلاء در دستگاه حکاکی چوب خلاء جذب می شود

پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم

پوسته پوسته شدن خلاء پمپ وکیوم حلقه آب

پمپ وکیوم باعث ایجاد مقیاس بندی و اقدامات پیشگیرانه می شود

مشکلات عملکرد پمپ خلاء حلقه آب

مانیتورهای جدید سلامتی انعطاف پذیر

شفاف و گرافنی فعال هستند

آموزش واقعیت مجازی می تواند امنیت کارمندان را بهبود بخشد

نحوه استفاده از دوربین دیجیتال

بررسی دوربین ADT Blue Doorbell

تلفن های تی سی ال چیست

نقاط قوت و ضعف صنعت موتور جت چین

همکاری تولید توربوفن چین و روسیه

امروزه بخش توربوفن تاکتیکی چین کجا ایستاده است

برنامه نیروی هوایی روسیه به منظور افزایش هواپیماهای خود

تولید انبوه موتورهای توربوفن

استانداردسازی و یکپارچه سازی

توربوفن های با عملکرد بالای بومی گام نهایی به سمت تولید

الگوریتم برخط برای حذف آفست

قیود هارمونیک

قیود بازه های جزیره ای

پیامدهای موقت برای زمانهای پشتیبانی

اقداماتی برای کاهش نیاز افراد به دفاتر

بایگانی
پیوندها

توزیع کننده صفحات پلاتین

در زیر توزیع کننده صفحات پلاتین قرار دارند. عبور گاز از سطح کاتالیست، واکنش انتخابی مورد نظر را که همان تولید گاز مونوکسید نیتروژن می‌باشد به پیش خواهد برد و کنترل آن، از وقوع دیگر واکنش های جانبی و نامطلوب جلوگیری خواهد کرد. بنابراین برای اینکه سطح وسیعی از پلاتین را ایجاد کنیم تا واکنش به راحتی رخ دهد، آن را به صورت توری‌هایی با بافت ریز درآورده‌اند. 
عناصر تشکیل دهنده اصلی توری ها پلاتین و روبیدیوم می‌باشد که پلاتین به میزان ۹۰% جهت انجام واکنش انتخابی مورد نظر و به عنوان تنها عامل کاتالیزور مورد استفاده قرار می‌گیرد و روبیدیوم به میزان ۱۰% جهت استحکام بخشیدن به بافت توری‌ها در برابر سایش مکانیکی و حرارت ناشی از واکنش شیمیایی به کار برده می‌شود. درجه خلوص در این قسمت ۹۵/۹۹% می‌‌باشد و حدوداً ppm ۵۰۰ ناخالصی دارد. این ناخالصی‌ها از عناصر گوگرد، فسفر، آرسینک، سیلیس، نیکل، مس، نقره، طلا و آهن تشکیل شده است. 
سطح توری ها دایره‌ای است و کل سطح مقطع راکتور را در منطقة مورد استفاده می‌پوشاند. جهت این فرآیند هشت عدد توری مورد استفاده قرار می‌گیرند که روی هم قرار دارند. 
کارایی توری‌ها براساس دستورالعمل سازنده بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ ساعت است و در اثر وقوع واکنش شیمیایی و در طول زمان این توری ها مستهلک می‌شوند. راندمان پلاتین جهت اکسیداسیون آمونیاک     % ۵/۹۵ می‌باشد و افت پلاتین توسط شرکت سازنده حدود ۱۵۰ میلی گرم به ازای هر تن اسید ۱۰۰% اعلام می‌شود. 
برای توری ها یک نگهدارنده  در نظر گرفته شده است که به صورت شبکة فلزی (توری شکل) می‌باشد. در زیر این نگهدارنده، آکنه ها  وجود دارد که از جنس سرامیک هستند و شکل آن ها به صورت راشینگ رینگ  می‌باشد. توزیع این آکنه ‌ها Random می‌باشد و این آکنه ها قسمتی از حجم راکتور را به به خود اختصاص داده‌اند. 
وظیفة آکنه، یکنواخت کردن جریان گاز حاصل از واکنش درمجاورت کاتالیست است. همچنین باعث یکنواخت شدن گاز از نظر درجه حرارت می‌شود. ضمن این که در زمان خارج شدن واحد از سرویس، با نگهداری حرارت درون خود از معیوب شدن  توری های پلاتین جلوگیری می‌کند. نگهدارندة راشینگ رینگ ها یک صفحه مشبک فلزی است و در زیر آن شبکة مارپیچی وجود دارد که کویل‌های مبدل های  E 3106 و E 3107 را می‌سازد و در اثر برخورد جریان گاز عبوری در این دو مبدل بخار فوق اشباع با شرایط فشار ۴۲ کیلوگرم بر سانتیمتر مربع و دمای C۴۴۰ مهیا می‌شود و درجه حرارت گازها را از C۸۸۰ تا C۴۷۰ (از روی سطح پلاتین‌ها تا خروجی از راکتور) به شدت و به سرعت کاهش می‌دهد. 
در پایین راکتور یک حالت U شکل برای خروجی طراحی شده که جهت خروج مایعات تشکیل شده یا احیاناً آکنه های خرد شده می‌باشد. شکل کلی راکتور در صفحة بعد نشان داده شده است.     
http://cashpevk70471.imblogs.net/19299915/

  • ارمان تلاشگر

توزیع کننده صفحات پلاتین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی