تولیدی پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم آبی تکنولوژی هایی هستند که جهت ایجاد خلاء در بسیاری از صنایع گوناگون بکار میروند.

تولیدی پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم آبی تکنولوژی هایی هستند که جهت ایجاد خلاء در بسیاری از صنایع گوناگون بکار میروند.

پمپ وکیوم آبی وسایل هایی بسیار پر کاربرد در صنعت های مختلفی هستند. شما صنعت گران گرامی میتوانید با استفاده از پمپ وکیوم آبی خلا مورد نیاز خود را ایجاد کنید و صنعت خود را هر چه بیشتر و بهتر راه اندازی کنید.

کلمات کلیدی

مشخصات پمپ وکیوم

تهیه اسید نیتریک

قیمت پمپ وکیوم آب درگردش

مدیریت استراتژیک (فرآیند استراتژی)

قیمت پمپ وکیوم آبی

طرز کار پمپ وکیوم ابی

پمپ وکیوم خلاء در دستگاه حکاکی چوب خلاء جذب می شود

پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم

پوسته پوسته شدن خلاء پمپ وکیوم حلقه آب

پمپ وکیوم باعث ایجاد مقیاس بندی و اقدامات پیشگیرانه می شود

مشکلات عملکرد پمپ خلاء حلقه آب

مانیتورهای جدید سلامتی انعطاف پذیر

شفاف و گرافنی فعال هستند

آموزش واقعیت مجازی می تواند امنیت کارمندان را بهبود بخشد

نحوه استفاده از دوربین دیجیتال

بررسی دوربین ADT Blue Doorbell

تلفن های تی سی ال چیست

نقاط قوت و ضعف صنعت موتور جت چین

همکاری تولید توربوفن چین و روسیه

امروزه بخش توربوفن تاکتیکی چین کجا ایستاده است

برنامه نیروی هوایی روسیه به منظور افزایش هواپیماهای خود

تولید انبوه موتورهای توربوفن

استانداردسازی و یکپارچه سازی

توربوفن های با عملکرد بالای بومی گام نهایی به سمت تولید

الگوریتم برخط برای حذف آفست

قیود هارمونیک

قیود بازه های جزیره ای

پیامدهای موقت برای زمانهای پشتیبانی

اقداماتی برای کاهش نیاز افراد به دفاتر

بایگانی
پیوندها

نحوه جلوگیری از تبدیل ویدیوهای iPhone به یک آشفتگی مبهم

نحوه جلوگیری از تبدیل ویدیوهای iPhone به یک آشفتگی مبهم در تلفن های Android (و برعکس)
متأسفانه ، دوستان ما همه آیفون ندارند. این بدان معناست که برخی از چت های پیام ما با حباب های سبز رنگ شده و به جای آن از طریق سیستم iMessage فوق العاده اپل از طریق پیامک معمولی ارسال می شوند. اما این فقط رنگ و سرعتی نیست که iMessage را برتر می کند: همچنین وضوح و قابلیت مشاهده تماشایی را هنگام برخورد با فیلم ها به وضوح نشان می دهد.

اگر فکر می کردید که آخرین قسمت بازی تاج و تخت برای دیدن دشوار است ، به وضوح هرگز یک ویدئو از پیام های iPhone را به یک دوست با تلفن اندرویدی ارسال نکرده اید. اگر آنها با چیزی مانند "این چیست؟" پاسخ داده اند ، احتمالاً به دلیل محتوا نبوده است - به این دلیل است که آنها به سختی می توانستند آنچه را که در کلیپ می گذرد ببینند. با رسیدن به دستگاه آنها ، این فیلم یک آشفتگی مبهم و آشفته است. این کلیپ HD با دقت ویرایش شده شما در iPhone جدید خود را پس از رسیدن به تلفن دوست شما به لجن غیرقابل انتخاب کاهش داد. و همین مسئله در مورد فیلم هایی که برای شما ارسال می کنند نیز صادق است.

این پدیده همچنین می تواند پیامهای گروهی را تحت تأثیر قرار دهد. همانطور که می گویند ، یک بار سیب بد می تواند دسته را خراب کند ، بنابراین اگر یکی از گیرنده های گروه شما روی گوشی اندرویدی باشد ، تمام پیام از طریق پیامک ارسال می شود. از این رو ، همه کاربران فیلم های تاری ، به سختی قابل تماشای مشاهده می کنند ، حتی کاربران آیفون با iMessages را فعال می کنند.

[مطالعه بیشتر: چالش های موجود در سیستم های حفاظتی ریز شبکه]
چه چیزی می دهد؟ اگرچه به نظر می رسد نتیجه خرابکاری بین سیستم عامل ها باشد ، این طور نیست. این مربوط به فشرده سازی است. اپل تحویل فیلم های آیفون به آیفون را به عهده دارد ، بنابراین مهم نیست که اندازه آن ، فیلم ها با کیفیت اصلی ارسال شده و دریافت شوند. با این حال ، این مورد در هنگام استفاده نکردن از سیستم اپل از ابتدا تا انتها اینگونه نخواهد بود - شرکت مخابراتی شما به کار خود ادامه می دهد ، و این زمانی است که همه چیز خراب می شود.

تصاویر ارسال شده معمولاً خوب هستند (تصاویر بزرگ فشرده خواهند شد اما قابل مشاهده هستند) ، پرونده های فیلم به سختی ضربه می خورند. پیام کوتاه از Android به Android فشرده سازی جزئی را مشاهده خواهید کرد ، اما هنگام رفتن از iPhone به Android یا از Android به iPhone ، پیچیده تر است زیرا سیستم اپل به مرحله کار می رود. حتی هنگام ارسال کلیپ های ویدئویی نسبتاً کوتاه (حدود 15 مگابایت تا 20 مگابایت) ، آنها در یک انتها فشرده می شوند و به این ترتیب می مانند ، و در نتیجه یک فیلم مبهم و غیرقابل تماشای ایجاد می شود.

چگونه می توانید آن را برطرف کنید؟ همه دوستان و خانواده خود را متقاعد کنید که یک آیفون دریافت کنند ، بنابراین ، هر آنچه را که ارسال می کنید بیش از iMessage خواهد بود. از آنجا که احتمالاً واقع بینانه نیست ، در اینجا برخی از راه حل ها وجود دارد.
از یک برنامه پیام رسانی شخص ثالث استفاده کنید
دلیل اینکه پیامک ویدیویی بین آیفون ها و برنامه پیام های اپل منجر به عکس های مبهم نمی شود به این دلیل است که اپل فشرده سازی را در هر دو انتها کنترل می کند. در مورد استفاده از سرویس پیام رسانی دیگری ، مانند Facebook Messenger ، WhatsApp ، Viber و غیره نیز همین امر صادق است. اگر با استفاده از هر یک از این سرویس ها ویدیویی ارسال کنید ، با کیفیت آن دست نخورده (تا زمانی که شما باشید) به گیرنده شما می رسد. محدودیت اندازه پرونده را اجرا نکنید). با این وجود ، شما باید دوستان خود را متقاعد کنید تا از همان سرویس مورد استفاده خود عضو شوید.

به جای آن از ایمیل استفاده کنید
اگر یک سرویس پیام رسانی وجود دارد که سعی کرده و صحیح باشد ، این ایمیل قدیمی قدیمی است. همه ما می دانیم که چگونه کار می کند: راه اندازی مشتری مورد نظر خود ، ایجاد یک پیام جدید ، انتخاب ویدیوی مورد نظر خود ، و ارسال ضربه. و مطمئناً با همان کیفیت ارسال شده وارد می شوید.

پیوند Google Photos ارسال کنید
همیشه کپی کردن از عکس های Google در iPhone شما مفید است. این کتابخانه از هر عکس در آیفون شما ایجاد می کند که می تواند در هر نقطه مشاهده شود ، همچنین به شما امکان می دهد عکس های خود را با هر کسی به اشتراک بگذارید ، مهم نیست چه تلفن یا وسیله ای در اختیار داشته باشد. مگر اینکه فضای کافی در Google Drive خود داشته باشید و تصمیم بگیرید که رزولوشن "اصلی" را ذخیره کنید ، کیفیت کمی کاهش خواهد یافت ، اما چیزی که اتفاق می افتد هنگامی که سعی می کنید پیام ها را پیام دهید.

از Dropbox یا Google Drive استفاده کنید
پس از فیلمبرداری ، لازم نیست آن را در Apple Photos بگذارید تا آن را به اشتراک بگذارید. عکس خود را در عکس ها باز کنید و روی دکمه اشتراک گذاری ضربه بزنید تا گزینه های مختلفی از جمله ذخیره در Dropbox ، Google Drive یا سرویس ذخیره سازی مبتنی بر ابر خود را انتخاب کنید. از آنجا ، می توانید پیوندی را با پرونده به صورت کامل بفرستید.

به آنها بگویید که گپ را روشن کنند
در نهایت اندروید به جای استفاده از RCS به جای پیام کوتاه در Android استفاده کرده است ، بنابراین اگر دوست شما از تلفن جدیدتری با پیام های Google استفاده می کند ، باید گزینه جدیدی را برای چت مشاهده کنند که ویژگی های iMessage مانند تایپ کردن شاخص ها و ارسال پیامک از طریق Wi را به همراه دارد. -فی اگرچه حباب های دوستان شما با استفاده از Galaxy را به آیفون تبدیل نمی کند ، اما باید به افزایش کیفیت عکس ها و فیلم های دریافت شده از آنها کمک کند. عکس ها و فیلم های گرفته شده در برنامه پیام ها هنوز فشرده شده اند ، اما بسیار کمتر از گذشته. (متأسفانه ، این تأثیری در ارسال فیلمهای iPhone به تلفنهای Android ندارد.) آنها می توانند با ضربه زدن به تنظیمات در منوی سرریز در گوشه سمت راست بالای لیست اصلی گفتگو ، چت (در صورت امکان) را فعال کنند.

  • ارمان تلاشگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی