تولیدی پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم آبی تکنولوژی هایی هستند که جهت ایجاد خلاء در بسیاری از صنایع گوناگون بکار میروند.

تولیدی پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم آبی تکنولوژی هایی هستند که جهت ایجاد خلاء در بسیاری از صنایع گوناگون بکار میروند.

پمپ وکیوم آبی وسایل هایی بسیار پر کاربرد در صنعت های مختلفی هستند. شما صنعت گران گرامی میتوانید با استفاده از پمپ وکیوم آبی خلا مورد نیاز خود را ایجاد کنید و صنعت خود را هر چه بیشتر و بهتر راه اندازی کنید.

کلمات کلیدی

مشخصات پمپ وکیوم

تهیه اسید نیتریک

قیمت پمپ وکیوم آب درگردش

مدیریت استراتژیک (فرآیند استراتژی)

قیمت پمپ وکیوم آبی

طرز کار پمپ وکیوم ابی

پمپ وکیوم خلاء در دستگاه حکاکی چوب خلاء جذب می شود

پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم

پوسته پوسته شدن خلاء پمپ وکیوم حلقه آب

پمپ وکیوم باعث ایجاد مقیاس بندی و اقدامات پیشگیرانه می شود

مشکلات عملکرد پمپ خلاء حلقه آب

مانیتورهای جدید سلامتی انعطاف پذیر

شفاف و گرافنی فعال هستند

آموزش واقعیت مجازی می تواند امنیت کارمندان را بهبود بخشد

نحوه استفاده از دوربین دیجیتال

بررسی دوربین ADT Blue Doorbell

تلفن های تی سی ال چیست

نقاط قوت و ضعف صنعت موتور جت چین

همکاری تولید توربوفن چین و روسیه

امروزه بخش توربوفن تاکتیکی چین کجا ایستاده است

برنامه نیروی هوایی روسیه به منظور افزایش هواپیماهای خود

تولید انبوه موتورهای توربوفن

استانداردسازی و یکپارچه سازی

توربوفن های با عملکرد بالای بومی گام نهایی به سمت تولید

الگوریتم برخط برای حذف آفست

قیود هارمونیک

قیود بازه های جزیره ای

پیامدهای موقت برای زمانهای پشتیبانی

اقداماتی برای کاهش نیاز افراد به دفاتر

بایگانی
پیوندها

هوای موردنیاز فرآیند تولید گاز مونوکسید نیتروژن

هوای موردنیاز فرآیند 
تولید گاز مونوکسید نیتروژن از آمونیاک درون راکتور انجام می‌‌شود که یک واکنش اکسیداسیون ویژه است که نیاز به اکسیژن دارد. اکسیژن لازم از هوای اتمسفر تأمین می‌شود. برای این منظور یک کمپرسور هوا در نظر گرفته شده است. مکش کمپرسور C 3101 هوا را به درون یک اتاقک هدایت می‌کند. در این اتاق ابتدا دمای هوا را روی C۴۰ تثبیت می‌کنند و سپس توسط دو مجموعه فیلتر، پاکسازی میشود و گرد و غبار آن گرفته می‌‌شود. جهت تثبیت دمای هوا از مبدل E 3119 استفاده می‌‌شود. گرم کردن هوا بسیار اهمیت دارد. هوای اتمسفر حاوی بخار آب است و پایین بودن درجه حرارت آن احتمال تشکیل قطرات آب از بخارات موجود در جو را ضمن فشرده شدن زیاد می‌کند که این قطرات آب توانایی تخریب پره‌های کمپرسور چرخشی را خواهد داشت. پس با گرم کردن هوا می‌توانیم از تشکیل این قطرات جلوگیری کنیم. 
از طرفی بالابودن درجه حرارت هوا، با توجه به مکش ثابت کمپرسور، میزان دبی جرمی هوا را کم می‌کند، چون چگالی آن کاهش می‌‌یابد و این معضل ایجاد می‌‌شود که کمپرسور را به شرایط سرج نزدیک خواهد کرد که بسیار خطرناک است. حضور مبدل E 3119 در ورودی هوا به کمپرسور، درجه حرارت را روی C۴۰ ثابت نگه می‌دارد.  
دبی جرمی هوای ورودی به کمپرسور در %100 ظرفیت واحد ۱۳۲۷۷۱ کیلوگرم در هر ساعت است که طی دو مرحله تحت فشار قرار می‌گیرد و در بین دو مرحله جهت افزایش راندمان کمپرسور یک خنک کن میانی E 3121 دمای هوا را با استفاده از آب C.W از C۱۵۰ تا C۱۱۵ خنک می‌کند. فشار هوا در این مرحله حدود 7/2 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع است که به مرحلة دوم هدایت می شود و در نهایت هوا با فشار5/5 کیلوگرم بر سانتی متر مربع و دمای C۲۳۰ از مرحله دوم کمپرسور خارج می‌شود. 
این هوا علاوه بر تأمین هوای اکسیداسیون آمونیاک، جهت قسمت های دیگر واحد نیز به کار برده می‌شود. مصارف این هوا عبارتند از: 
۱- مسیراصلی که قسمت اعظم هوا که حدود ۸۰%  هوای کل است و به طرف میکسر در راکتور هدایت می‌شود.
۲- مسیر دوم که حدود ۱۷% هوای کل است و به طرف برج سفید کننده می‌رود. 
۳- مسیر آب‌ بندی که کارش آب‌بندی کمپرسور مونوکسید نیتروژن، توربین گازی، کمپرسور هوا و سر و بدنة راکتور می‌باشد. 
۴- مسیر خنک‌کن جهت خنک کردن ترموکوپل‌های نصب شده روی راکتور. 
۵- مسیر Silencer که در زمان خارج شدن واحد از سرویس، کل هوا را جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به تجهیزات به طرف اتمسفر رها می‌کند. 
http://trevornetj71470.designi1.com/14846604/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی