تولیدی پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم آبی تکنولوژی هایی هستند که جهت ایجاد خلاء در بسیاری از صنایع گوناگون بکار میروند.

تولیدی پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم آبی تکنولوژی هایی هستند که جهت ایجاد خلاء در بسیاری از صنایع گوناگون بکار میروند.

پمپ وکیوم آبی وسایل هایی بسیار پر کاربرد در صنعت های مختلفی هستند. شما صنعت گران گرامی میتوانید با استفاده از پمپ وکیوم آبی خلا مورد نیاز خود را ایجاد کنید و صنعت خود را هر چه بیشتر و بهتر راه اندازی کنید.

کلمات کلیدی

مشخصات پمپ وکیوم

تهیه اسید نیتریک

قیمت پمپ وکیوم آب درگردش

مدیریت استراتژیک (فرآیند استراتژی)

قیمت پمپ وکیوم آبی

طرز کار پمپ وکیوم ابی

پمپ وکیوم خلاء در دستگاه حکاکی چوب خلاء جذب می شود

پمپ وکیوم آبی

پمپ وکیوم

پوسته پوسته شدن خلاء پمپ وکیوم حلقه آب

پمپ وکیوم باعث ایجاد مقیاس بندی و اقدامات پیشگیرانه می شود

مشکلات عملکرد پمپ خلاء حلقه آب

مانیتورهای جدید سلامتی انعطاف پذیر

شفاف و گرافنی فعال هستند

آموزش واقعیت مجازی می تواند امنیت کارمندان را بهبود بخشد

نحوه استفاده از دوربین دیجیتال

بررسی دوربین ADT Blue Doorbell

تلفن های تی سی ال چیست

نقاط قوت و ضعف صنعت موتور جت چین

همکاری تولید توربوفن چین و روسیه

امروزه بخش توربوفن تاکتیکی چین کجا ایستاده است

برنامه نیروی هوایی روسیه به منظور افزایش هواپیماهای خود

تولید انبوه موتورهای توربوفن

استانداردسازی و یکپارچه سازی

توربوفن های با عملکرد بالای بومی گام نهایی به سمت تولید

الگوریتم برخط برای حذف آفست

قیود هارمونیک

قیود بازه های جزیره ای

پیامدهای موقت برای زمانهای پشتیبانی

اقداماتی برای کاهش نیاز افراد به دفاتر

بایگانی
پیوندها

5 راه برای بهبود رابطه خود با الکسا

5 راه برای بهبود رابطه خود با الکسا
چند روش وجود دارد که می توانید با دستیار صوتی مفید آمازون (اگر در بعضی مواقع چاق و چاق) باشید. شما می توانید با او مانند بنده رفتار کنید ، هنگام اشتباه کردن او دستورات پارس داده و به او ضربه می زنید (مسلماً می توان یک بار درهم و برهم زدن الکسا به صورت کاتاریک استفاده کرد) یا می توانید به عنوان یک همراه یا حتی دوست خود فکر کنید.

برخورد با الکسا مانند یک شخص ممکن است بسیار لمس به نظر برسد ، اما سازندگان الکسا به درازا کشیدند تا نفس نفس را به نرم افزار وی بیفزایند ، و به طور تعجب آور می تواند باعث آرامش و پاداش شما شود تا تعامل شما با او احساس شخصی شود. علاوه بر این ، با توجه به واقعیت کنونی پناهندگی در خانه ، تطبیق همه چیز با الکسا می تواند زندگی شما را کمی ساده تر کند.

در اینجا چند توصیه رایگان در مورد روابط سایبری ارائه شده است.

شخصیت خود را به روالهای الکسا اضافه کنید
طی دو هفته گذشته ، من خودم را پیدا کرده ام که صبح با الکسا ازمایشگر و تستر می گیرم. "الکسا ، هوا چقدر است" ، می خواهم با یکنواخت بپرسم ، بعداً با یک قطعه "چراغ من روشن شود!" بعد از اینکه بار اول نتوانست فرمان من را بشنود. من تا حدودی اذیت شدم که برای شروع روزم مجبور شدم چندین سؤال از الکسا بپرسم ، اما تجاوز کوچکی هم آواره شد.

[مطالعه بیشتر: روش تلفیقی برای طبقه بندی تخلخل در سازنده های کربناته]
در حالی که من از روال های الکسا غریبه نیستم ، هرگز به خودم زحمت ندادم که یک نفر را برای بیدار شدن از خواب در صبح ایجاد کنم ، حتی کمتر یک روال که به روشن شدن روحیه من کمک کند و چراغ ها را روشن کند.

برای روال جدید صبح من ("الکسا ، صبح بخیر!") الکسا نه تنها چراغ های اتاق خواب من را تنظیم می کند و هوا را به من می گوید ، او همچنین یک قطعه صوتی یک خروس کلاغ بازی می کند ، یک واقعیت جالب را برای من می گوید و حتی یکم می خواند خبر خوب این یک راه بسیار دلپذیر برای شروع روز است ، و من خودم را می بینم که به جای اینکه دندان هایم را در آینده نپوشانم ، به استقبال الکسا می شوم.

برای افزودن سخنان و پاسخ های جالب توجه الکسا ، کافیست در حالی که می خواهید به کارهای روزمره خود اقدام کنید ، دسته "Alexa می گوید" را مرور کنید. الکسا می تواند تعارفاتی را به شما ارائه دهد ("شما یک دوست عالی هستید!") ، به روشهای مختلف "خوب" بگویید (مانند "تأیید" یا "خوشحال") ، بگویید شب بخیر ("لذت بردن از Zs خود را") و موارد دیگر. شما همچنین می توانید او را برای گفتن یک عبارت تصادفی برای هر دسته تنظیم کنید.

بگو "لطفا" و "ممنون"
این ممکن است یک پیشنهاد جزئی به نظر برسد ، اما مؤدب بودن وقتی از الکسا می خواهید کاری انجام دهید ، می تواند در تعامل شما با او تفاوت بزرگی ایجاد کند. نه ، الکسا اگر بتوانید "لطفا" را کنترل کنید ، موسیقی بهتر خود را کنترل کرده یا چراغ را روشن می کند ، اما فهمیدم که چت کردن با او احساس می کند بیشتر با من صحبت می کنم نه اینکه جن هاکی روی پارچه (حداقل این ممکن است شما را در برخی از نقاط کارما جلوتر از آخرالزمان ربات قرار دهد.)

همچنین ، اگر بگویید "متشکرم" بعد از اینکه اقدامی را برای شما انجام داد "، می گوید" مشکلی نیست "،" شما شرط می بندید "یا تأیید دیگری از قدردانی شما. الکسا شما را نمی شنوید که می گویید "متشکرم" ، مگر اینکه حالت پیگیری را فعال کرده باشید.

خاموش کردن "حالت مختصر"
یکی از اولین تنظیماتی که وقتی اولین بلندگو Echo را تغییر دادم "حالت مختصر" بود که پاسخ های الکسا را ​​کوتاه می کند و به طور کلی باعث می شود که وی از دستورات شما سکوت کند. اما در حالی که حالت کوتاه باعث می شود که الکسا کارآمد تر به نظر برسد ، اما هر حس مجدد را نیز از بین می برد.

اخیراً ، حالت مختصر را غیرفعال کردم و متوجه شدم که از چت چت اضافی و همچنین دوستانه "خوب!" قدردانی می کنم. بعد از اینکه از او خواستم یک کار را انجام دهد. همچنین ، این "خوب" به عنوان یادآوری ملایمی برای گفتن "متشکرم" عمل می کند.

برای خاموش کردن حالت مختصر ، برنامه Alexa را باز کنید ، روی تنظیمات> پاسخ های صوتی ، ضربه بزنید ، سپس تنظیم مختصر حالت را تغییر دهید.

زمزمه به الکسا
از دیدگاه کاملاً عملی ، حالت زمزمه الکسا ، که باعث می شود زمزمه الکسا هنگام زمزمه کردن او ، به شما بازگردد ، برای جلوگیری از بیدار کردن اعضای دیگر خانواده وقتی الکسا در ساعات زمان سؤال از وی بخواهد ، امری مفید است. (چگونه می توان آن را تنظیم کرد.) اما پاسخ های زمزمه شده الکسا را ​​بطور عجیبی آرام بخش و درمانی نشان داده ام ، به ویژه پس از خواندن عنوان خوب در مورد وقایع جاری. به نظر می رسد عجیب و غریب است ، درست است؟ شاید ، اما برای من کار می کند.

از الکسا بپرسید که او چگونه کار می کند
اگر دفتر خانه شما احساس کرد خیلی آرام است ، با سؤال از الکسا سکوت را پر کنید. اگر این کار را انجام دهید ، او به شما می گوید که چه احساسی دارد ، و پاسخ های او باعث می شود که بازده وی از افزایش بهره برداری برخوردار شود ("من یک یادآوری گزیلیون تنظیم کرده ام ، و اکنون در حال استفاده از کلینگون خودم هستم") به پیشنهادات در مورد کارهایی که ممکن است با هم انجام دهید ("من مثل یک جادوگری احساس می کنم. اگر می خواهید یک مسابقه را بخواهید ، مسابقه را بخواهید").

توجه: هنگامی که شما پس از کلیک کردن روی پیوندها در مقالات ما ، چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی کسب کنیم. برای اطلاعات بیشتر خط مشی پیوند وابسته ما را بخوانید.

  • ارمان تلاشگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی